ملیکاملیکا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا فرشته کوچک زندگی ما

اولین راز

1392/6/4 11:29
نویسنده : مامان باباش
558 بازدید
اشتراک گذاری

راستی من و مادر گلوله نمک بعد از کلی جستجو  به این نتیجه رسیدیم که به احتمال زیاد

اسم نی نی مون بذاریم   .......

                                 قلب ملیکا قلب

که به معنای ملکه و فرشته است

همچنین یکی از اسم های حضرت نرجس, مادر امام زمان(عج)  نیز هست.

 ببینم تا کی نخود زیر زبونت می مونه و این راز رو نگه می داری؟؟؟؟؟!!!!!!! ساکت

حالا نظرت چیه ؟ چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

؟
31 مرداد 92 22:33
بسیار اسم زیبایی انتخاب کردید ای ول به همچین پدر و مادری که اولین حق بچه شون را به خوبی ادا کردن
dear aunt
31 مرداد 92 23:33
الی بخدا روم سیاه هست میخواستم آف کنم گفتم یه سر بیام بزنم بعد برم وقتی دیدم کلی مطلب گذاشتی ذوق زده شدم مامان آوردم از اولیم مطلبه خوندم اومدم بالا وقتی تموم شد فهمیدم چکار کردم!!!!!! خب چیکار کنم... ملیکا دخمله عمش خیلی قشنگه بخدا... مبارکه... عااااااااااشقشم...
dear aunt
2 شهریور 92 0:15
میگما ببخشید خیلی فضولی کردم و خیلی چیزا عوض کردم آخه گفتم تا الی اجازه داده تا از راه مامان باباش وارد شم یکم واسه خودم توی قسمت ابزارا و امکاناتش بگردم والو باعث شرمندگی...
fafa
19 شهریور 92 14:55
خوش اسم باشه نی نیتون از القاب و اسمهای حضرت معصومه هم اگه چیزی بلدین به من بگید
ایسودا
1 مهر 92 1:12
زیباست